μακαρονοπιτα της πλακας

εχθες ο μικρος μου ηθελε μακαρονια χοντρα μονο με τυρακι φυσικα δεν τα εφαγε ολα οπως παντα
ετσι εγω για να μην τα πεταξω γιατι δεν ειμαστε σε εποχη που μπορουμε να εχουμε τετοιες πολυτελειες
τα εκανα ωραιοτατη πιτουλα.
               υλικα
ενα πακετο μακαρονια χοντρα
διαφορα τυρια τριμμενα της αρεσκειας σας
μισο λιτρο γαλα
2 αυγουλακι βιολογικα
2 φυλλα τυπου βυρητου(αργοτερα θα σας δειξω να φτιαχνεται μονοι σας ειναι πανευκολο παιδια εγω το κανω απο 12 χρονων και ειμαι 29)
αλατακι
πιπερακι




                                                   εκτελεση
βραζετε τα μακαρονακια σας τα βουτυρωνετε βαζετε τα τυρακια σας και βουτυρωνετε ενα ταψακι και βαζετε το ενα φυλλαρακι βυρητου και προσθετετε το μειγμα με τα μακαρονακια χτυπατε τα αυγουλακια σας με το γαλατακι και το αλατακι πιπερακι και περυχυνετε στα μακαρονακια σας βαζετε το δευτερο φυλλαρακι και το βουτυρωνετε και ψηνετε παντα σε προθερμασμενο φουρνο στους 180 βαθμους μεχρι να ροδισει παιδια ειναι καταπληκτικο εγω τρελαινομαι και ο γιος μου.ΚΑΛΗ ΕΠΥΤΙΧΙΑ!!!



tips:δεν εχει να προσεξετε τιποτα απλα μονο με σπαγγετι να τα κανετε γιατι τα αλλα δεν γινονται ομοιομορφη μαζα γινονται ακανονιστα!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΒΑΝΙ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ

TUTMANIK (ΤΥΡΟΨΩΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ)

ΜΠΑΤΣΙΝΑ (ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ)