Λαδενια κιμωλου!!!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΛΑΔΕΝΙΑ!!!!!

ΥΛΙΚΑ
600 γρ αλευρι μαλακο για ολες τις χρησεις.
1φακελακι ξερη μαγια
350 ml νερο χλιαρο
αλατακι ,και 2κουτ.σουπ. ελαιολαδο
προεραιτικα εμας μας αρεσει που βαζω στην ζυμη και σπορους γλυκανισου
ντοματουλα ψιλοκομμενη και κρεμμυδακι.
πιπερακι και ριγανουλα.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ανακατευουμε ολα τα υγρα υλικα μεσα σε ενα μπολακι και στην συνεχεια διαλυουμε μεσα την μαγια.
Ριχνουμε το αλευρακι ,και σχηματιζουμε μια μαλακη ζυμη.
αφηνουμε να ξεκουραστει 30 λεπτακια.
ριχνουμε λαδακι σε ενα ταψακι διαμετρο 40 εκ,μπολικο λαδακι εεεε!!!!εγω βαζω καλαμποκελαιο,μου το εκμυστηρευτικε μια γιαγια απο την κιμωλο,γινεται ποιο τραγανη απο κατω η ζυμη μας.
Απλωνουμε την ζυμη μας με τα χερακια μας σιγα σιγα και την αφηνουμε παλι 30 λεπτακια.
προθερμενουμε τον φουρνο μας στους 200 βαθμους.
Απλωνουμε απο επανω την ντοματουλα και το κρεμμυδακι,και πασπαλιζουμε με ριγανουλα ,αλατακι πιπερακι και λαδακι.
Ψηνουμε για 45 λεπτα!!!!!καλη επιτυχια!!!!!,το βιντεο δυστυχως δεν ειναι το δικο μου,εχω προβλημα με τις συσκευες μου,αλλα ακολουθηστε την συνταγη με τα υλικα που σας δινω για καλυτερη επιτυχια,σε εμας η λαδενια αν οχι καθημερινα ειναι 3 με 4 φορες την εβδομαδα στο τραπεζι μας, επιφυλασομαι για φωτο και βιντεο,συνχωρεστε με!!!!επισης δεν βαζω πολυ ντοματα και κρεμμυδι γιατι ετσι το θελει ο μικρουλης μου,εσεις μην τα φοβηθηται βαλτε περισσοτερα!!!

Σχόλια

  1. Δεν ειναι δικο μου το βιντεο απλα σας το δεχνωγια να εχετε μια ιδεα πως θα την φτιαξετε και πως ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισης η κλασικη συνταγη δεν εχει ελιες και βαζουμε μποικο λαδακι,ψηνουμε στους 200 για 40 με 45 λεπτα,καντε τα tips που σας εδωσα και θα εχετε τρομερη επιτυχια!!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΡΑΒΑΝΙ ΜΕ ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ

TUTMANIK (ΤΥΡΟΨΩΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ)

ΜΠΑΤΣΙΝΑ (ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ)